Grand Plaza

Da har vi omsider kommet oss inn på hotellrommet vårt på Grand Plaza hotell. Denne gangen bor vi i Bayswater, litt langt unna Oxford synes jeg – men leiligheten er superfin, så ingenting å klage på. De andre gangene har jeg bodd på Oxford Street, og jeg merker det er mye lettere mtp posene og alt man drasser rundt på, enkelt å bare kunne legge det opp på rommet og shoppe videre. Men vi har uansett klart oss helt fint, og har trasket rundt i gatene i 7 timer! Jeg var (overraskende nok) den som shoppet minst idag. Ble en del basic ting som undertøy, sokker, lette sko og selvfølgelig litt andre ting. Vi har tross alt vært våken i en evighet, så shoppingånden har ikke vært helt der idag. Flaks vi enda har to hele shoppingdager igjen! Været idag har vært supert, sol og en 14-15 grader tipper jeg. Stappfullt med folk overalt, og fin stemning i Londonby. Elsker å være her! Skjørt & Topp BIK BOK // Sko Din Sko // Jakke Gina Tricot // Briller H&M Fant oss en liten koselig restaurant i en sidegate, hvor vi spiste lunsj og tok oss ett glass vin. Da er det alltid veldig morsomt med shopping etterpå, hehe .. Her er sengen vi skal boltre oss i i natt, Oda har bestemt av vi skal sove her sammen. Ikke meg imot?! Nå slapper vi bare av på rommet, før vi skal freshe oss opp for en bedre middag. Spørs bare hvor vi skal ta turen . . Hmm.. Her er noen av innkjøpene mine idag // Undertøy fra Primark // Smykke New Look // Veske Dorothy Perkins // Skjørt River Island. Gleder meg til mer London ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg