GRAIN BLACK

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA– ACNE JENSEN GRAIN BLACK –

PA224748OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAPA224697BUKSE LENE ORVIK – BOOTS ACNE – VESKE A.WANG – KÅPE LONDON – TOPP H&M

Hei! Hvordan er det med dere? Jeg kom nettopp hjem fra jobb, så beklager litt sen update fra meg. Jeg har fått beskjed om at jeg skal på date idag, men aner ikke hvor, eller hva.. Aner heldigvis med hvem da, hehehe.. Spennende – I love surprises like this.

Jeg har omsider funnet de perfekte høst-bootsene, har lenge vært på leting etter klassiske, svarte boots som passer til alt, og som jeg kan ha sesong etter sesong uten at de må byttes ut. Veldig fornøyd, og disse kommer til å bli brukt mye fremover. Veldig gode på foten også ♥ You like? Eneste minuset er at de må dilles og dulles med for at de skal holde seg, men det er nok verdt det. Må bare få gjort det før det er for sent. Note to self : Spray uten silikon, skofett og vintersåle. Phew.

10 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg bare lurte på om du kan være så snill å vise eller iallefall skrive hvem krølltang du bruker og hvilken teknikk på det korte håret ditt? Det er helt nydelig, og du kler det 🙂

    2. Såå fine, også likte eg at de var spisse fremme 🙂 Håper dagen din har vært fin, og at dere koser dere på date <3

    3. Se på denne vakre frøkna da, en riktig naturlig skjønnhet 😀 Inspirerende og vakker er du Lene!! Nå som vi virkelig går inn i denne høst-tiden, og flere trenger gjerne å oppgradere festantrekkene i garderoben sin, (hvertfall meg), kunne du kanskje laget et innlegg med flere antrekk til fest og eventer? Hadde satt stoor pris på det, trenger virkelig inspirasjon for jeg står litt fast kjenner jeg, hehe … Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg