Gøy på landet

Nå har jeg og familien nettopp kommet inn døren etter å ha vært på skoleavslutning for den minste. Hun kledde seg ut som hippie, og jeg stod selvfølgelig for stylingen! Opptrådte gjorde hun også, jeg er så stolt! Pappa og stemor fikk testet bilen vår, og jeg og lillesøster ble trykt i baksetet – just like old times! Koser seg her ja .. Søstrene sisters i baksetet. Tidligere idag har vi grillet – pappa har skjemt oss vekk med herlig grillmat, og jeg og lillesøster har hatt photoshoot og slått litt hjul oppe på marken. I love you summer! Tidlig krøkes! Jeg tenker på poseringen, søta mi som jeg er så glad i! Jeg ELSKER å være på landet. Er så glad jeg vokste opp her. I trygge og gode omgivelser. Strike a pose! Skjørt Zara / Topp BIK BOK / Sko Baresko.no / Smykke Dorothy Perkins / Briller BIK BOK Utrolig gøy å være på skoleavslutning, det er faktisk 8 år siden jeg var på skolen sist. Tenk at det er så lenge siden jeg gikk i 10 klasse. IIh, jeg føler meg gammel. Eller.. Uansett, rart og se at ALT fortsatt er det samme. Ingenting er forandret. Ah memories. Nå skal jeg hoppe opp i jaquzzien sammen med Oda, og nyte resten av kvelden på landet. Imorgen er det tilbake til byen igjen. Håper dere har en herlig kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg