– Gøteborg next stop –

Sponset behandling En litt ny Lene? Mørkere, kortere – veldig uvant, men jeg venner meg sakte men sikkert til det. Elisabeth var så flink igår, og mikset sammen alle mulige farger for å få det kaldt, litt mørkere, med masse forskjellig spill i. Må nok vaske det noen ganger før stripene kommer helt til syne, men synes det ble ganske kult? Hva synes dere? A new me! Ææ.  Tusen takk til flinkeste Elisabeth på Hendrix Hair Pilestredet som alltid fikser meg på håret ♥ I love u! (Psst, ring henne på nr 22603969) 



WEARING : Trousers Zara  Jacket Zara Tshirt H&M  Shoes Windsor Smith Handbag Alexander Wang   GOD MORGEN forresten, solstråler! For min Annette og Cathrine sin del- er det snart “midt på dag” siden vi henholdsvis stod opp klokken 02, 03 og jeg – 04.. I skrivende stund er vi alle tre samlet på flyplassen i København, og venter på flyet som snart går til Gøteborg. Vi skal nemlig på fall fashion kick-off hos Nelly idag, med påfølgende middag og party i Gøteborg- OM vi gleder oss? Det blir så hyggelig ♥ Ha en nydelig dag, så skrives vi senere eller imorgen tidlig, skal være flink å ta masse bilder idag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg