Gorgeous

Annonse

Idag er dere heldige, for jeg skal nemlig dele ut masse DIGGE premier til dere fra Gorgeous!

♥ 5 Gorgeous Volume Curl Wand
♥ 5 goodiebags med Gorgeous produkter

Uten navn-1
Uten navn-3 Uten navn-2Altså, hele 10 vinnere! Så her er det stor sjangse for å vinne. Og premiene er awesome! Warehouse, de som står bak Gorgeous produktene vil kåre vinnerene, og jeg opplyser dere om det så fort de er kåret.

På mandag var jeg nemlig på et utrolig hyggelig kveldsevent sammen med Gorgeous. Sammen med meg var også  Glenn, Louise Angelica og Cecilie. Vi fikk deilig sushi, champagne, og styling med disse herlige produktene.

IMG_11981Uten navn-9Bildene over er lånt av Glenn og Louise.

I tillegg fikk vi en liten presentasjon av vårtrendene som kommer innenfor hår nå, og det var nemlig ganske spennende, for nå er 70 talls looken på full vei tilbake! Så gøy. De var jo litt nyskjerrige på hva jeg ville gjøre med stylingen den kvelden, og jeg sa fint ifra at de kunne gjøre akkurat som de ville, stylisten hadde nettopp vært på New York Fashion Week, og flettet en 3D flette på meg som var helt awesome!

Uten navn-11Uten navn-10Underveis brukte hun som sagt Gorgeous produkter, og jeg kan med hånda på hjerte si at – de luktet helt himmelsk!! Virker som en utrolig bra, og gjennomført serie med produkter, også veldig luksuriøs. Love it! Try it out ♥ Gorgeous får du kjøpt i en rekke frisørsalonger.

For å delta i den fantastiske konkurransen, må du denne gangen fylle ut et skjema, og det kommer her. Lykke til!

Fill out my online form.

//

5 kommentarer
    1. ÅÅ jeg elsker konkurranser, så gøy 😀 :DDen 3D fletten var super fin 😀 Er ikke særlig flink til å lage frisyrer på meg selv.. Kunne du kanskje laget en videoblogg på hvordan man lager en sånn flette? 😛 evt komme med noen andre tips for hvordan du pleier å style håret ditt? hihi ^^God helg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg