GOOOD HELG!

Hei vakringer! Åh, hjertet mitt gråter pittelitt nå. Kom nettopp fra flyplassen etter og ha levert Oda Sofie. Snufs.. Veldig vemodig å sende henne avgårde. Kunne helst tenkt meg og hatt henne her for alltid ♥ Lille gullet mitt. Men! Vi har kost oss så ufattelig mye disse dagene her, herlighet så mye gøy vi har gjort! Beste uken på lenge. Konserten igår var kjempebra forresten, men det har dere vel lest utallige ganger på facebook, instagram, VG and you name it. Oda var superfornøyd, og det er det viktigste for meg ♥ Her er vi klar for konsert igår! Kom hjem rundt kl 12, og var helt ferdige – så da var det rett i seng. Vi kom faktisk ikke til Telenor før kl var halv 9, og det er jeg glad for. 0 kø! Hihi.. Her er dagens.. Jakke herfra / Cardigan Styleway By Lene Orvik (kommer snart i butikk) / Bukse BIK BOK / Tshirt H&M / Lue BIK BOK Søteste!  ♥ Nå får vi snart middagsbesøk, blir hele 6 stk tilsammen. Hjort står på menyen, så skal vi ut etterpå! Wuhu. GOD HELG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg