Goodbye Miami!

Kofferten(e) er pakken, yes you heard me .. Reiste med én – tilbake med to.. Og skulle ikke forundre meg om det er overvekt på begge. Har shoppet en del både her i Miami og i New  York, men faktisk ikke så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre *klapp på skulderen* .. Spør dere meg så er denne fraisen : Ikke pakk noe i kofferten til NY – feeeeil. Jeg kunne ikke vært mer happy for at jeg faktisk pakket en koffert med mine egne ting, for SÅ mye var det ikke å shoppe for min del ihvertfall.. Selv om jeg jo har shoppet litt, en del sko.. Nike og Converse – og det blir jo tungt etterhvert. Shoppingen er jo kjeeempebra, for all del – men tror kanskje det har noe med årstiden og gjøre også, mye salg og lite nyheter ift andre årstider. Men jeg er strålende fornøyd jeg. Gleder meg til å vise dere fangstene! Idag er det hjemreise til deilige Norge. Borte bra, hjemme ALLTID best! Nå gleder jeg meg til å møte en viss person (kremt) norsk sommer, norsk mat, sengen min, rene klær, bare Norge generelt, hurra!! Hatt en helt fantastisk tur med jentene, tror aldri jeg har ledd så mye, hihi. Så reiser hjem med 17 fantastiske dager bak meg og en haug med herlige minner sammen med de beste jentene! Alensom på stranden idag tidlig kl 08. Endelig begynt å lese litt på bok nr tre av Fifty Shades også, har liksom glemt litt av den. Har litt å glede meg til på flyturen ihvertfall! Vil hjem, men vil ikke heeelt likevel! Men hører rykter om full sommer hjemme i Oslo, FOR en glede! Malene dro igår, jeg og Helen drar idag, Silje og Tone blir til imorgen. Siste dag med dette på en stund .. Gonna miss it! Men nå erstattes hvite strender med parker, svaberg og goodtimes i Norge! Reisen tar 9 timer fra Miami til Frankfurt, og deretter 2 timer til Oslo, så ikke så alt for ille. Hjemme rundt 12 imorgen på formiddagen, men regner med det blir en bloggfri dag. Vasking av klær etc etc, og for ikke og snakke om jetlag. Så regner med vi skrives på onsdag GOODBYE beautiful Miami! See you again!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg