Goodbye France

Da var ferien over for denne gang, og vi drar fra den franske rivieraen med massevis av gode minner og opplevelser. Hit skal jeg tilbake, definivivt. Et nydelig land, og virkelig verdt å besøke for de som ikke har vært her. Flyet går kl 15, og vi er hjemme rundt kl 19. Da er det bare og hive seg irundt, skifte – og dra på Beyonce konsert. Det gledes!! Flere som skal? Her er dagens antrekk : Sko Zara / Veske Carla Saade / Skjørt Gina Tricot / Topp BIK BOK / Sunnies Gina Tricot Jeg MÅ forresten bare vise deres skoene jeg kjøpte igår. Jeg har lett etter sånne sko i ett helt år nå, både på ebay og på alle mulige nettsider. Fant sånne i sandaler igår, i svart og hvit – og var helt i ekstase. Fineste lave sandalene jeg noensinne har sett. Og når jeg kommer hjem til leiligheten, finner jeg de jaggu meg i høye hæler også. Dette MÅ være de fineste skoene jeg har sett på en stund. ELSKER gull”lenken” rundt leggen. PERFECTION !Beige her / Svarte her / Hvite her (adlinks) Så at Kenza hadde lagt de ut på Instagram for en stund tilbake, og de ble utsolgt med én gang, så tydelig at de er populære.. Veldig fornøyd med at jeg har sikret meg ett par i svart og i beige. Det gledes til de kommer. Perfekte sommersko! Nydelige, eller hva?! Vi skrives fra Norge igjen imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg