Goodbye for now

Da var julen hjemme hos min fantastiske familie over for denne gang, og det er like trist hver eneste jul . . Den siste uken har jeg hatt masse mennesker rundt meg hele tiden, og jeg elsker det! Blir rart å dra tilbake til Oslo etter å ha vært sammen med noen 24/7. Men, julen er enda ikke helt over for min del – drar ikke tilbake til hovedstaden før mandagsmorgen, og hei! Det er jo bare 8 dager til SYDEN også. IIH, glede på jord! I skrivende stund sitter jeg på fergen i skvulpende bølger og urolig sjø, sjøsyyyk. Straks hjemme med min kjære, og denne kvelden skal nytes. Her snakker vi avslapping, film, god mat og en lang god dusj. Små gleder i livet. Igår gikk det i ett, vi ble servert pappas nydelig entrecote, og etter det gikk det slag i slag, rett og slett 0 tid til blogging. Hadde en kjempefin kveld med fine venner igår. Og sitter igjen med en superherlig følelse når jeg tenker tilbake på den siste uken. FOR en fin jul, gleder meg allerede til neste. Bilde fra igår av meg og min besteveninne Helen. Imorgen står ett nytt år foran våre føtter, og visst det nye året blir like spennende som dette året, har jeg ihvertfall mye å glede meg til. Jeg skal forresten diske opp med nyttårsmiddag til hele svigerfamilien min, så vi skal kose oss med kalkun og deilig tilbehør. Hvilken nyttårsplaner har dere lagt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg