Goodbye Bulgaria

Da var siste kvelden kommet, og vi er allerede på vei til å legge oss. Skal opp litt før 04 i natt, så på tide å få seg litt søvn. Idag har vi slappet av med bassenget, blitt litt brunere, spist nydelig mat – og Andreas klarte å overtale meg til å bli med på tube! Tube etter vannscooter, og alt vi hadde å klamre oss fast i var to små håndtak hver. Det var nok første, og siste gangen for min del. Selv om det var litt gøy, litt .. Mest travelt egentlig, full fart, vann i øyne, nese og munn – ingen sikt, og fare for å falle av hele tiden, hehe .. Det var sikkert litt av ett syn. Men joda, glad jeg prøvde det. Tror jeg. Åh, kommer til å savne og tusle rundt ved bassenget – drikke brus, spise is . . Ah.. Det har vært herlig. Og så kommer jeg til å savne dette ! Og dette . . Og dette . . Også utsikten fra balkongen .. Herlig å våkne opp til hver morgen. Ikveld har vi spist middag for siste gang på hotellet, og så tok vi en taxi inn til Flower Street, bare for å se oss litt rundt. For ett kaos! Men nå har vi ihvertfall vært der. . Ikke noe sted jeg skal tilbake til det ihvertfall, hihi – litt for mye folk og stress – og MAS! Kveldens // Alt i alt så har det vært en perfekt ferie, og kvalitets tid med mamma og bror! Gleder meg veldig til å se Rolf Ivar igjen nå. Selv om det desverre bare blir for noen timer, buhu .. Jeg drar til Oslo igjen imorgen ettermiddag, og jeg har så dårlig samvittighet for han stakkar .. Reiser fra han hele tiden. Savnesavne. MEN, det er duket for jentehelg – min bestis Helen kommer imorgen og skal være til søndag, og dette har jeg gledet meg til så lenge! Rolf Ivar kommer neste torsdag, så det er ikke så alt for lenge til jeg ser han igjen :-* Nå må jeg sove! 5 timer søvn. Kanskje. Typisk at man ikke får sove når man må.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg