Good morning sleepyheads

Åh, jeg var midt inn i en kjempespennende drøm da klokken ringte . . Er ikke det typisk?! Nå venter jeg på at min kjære skal komme med bilen, og så venter en hel dags arbeid på AMFI Moa. Ikveld tenkte jeg at vi skal kose oss med litt ekstra god mat, siden jeg reiser imorgen, kose oss litt! Om noen dager kommer det forresten til å skje noen forandringer her på bloggen, kan fortelle dere om det senere idag :-* Viser dere også antrekket senere idag, nå må jeg løpe .. Men her er noen detaljer i mellomtiden. Klokke fra DKNY her Yndlingskjørtet fra Zara :-* Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg