Good memories

Åh, dere. Nå er det 10 dager til jeg flytter til Oslo. Helt ubeskrivelig, både rart og godt igrunn. Og uvant – ikke minst! Men jeg gleder meg så utrolig mye!! Nå har jeg rablet ned alt det nye jeg skal kjøpe meg, og det ble en stappfull A4 side, godt utnyttet. Men det er jo så koselig og innrede ny leilighet, også kan man jo være så kreativ man bare vil! Jeg og Rolf Ivar skal faktisk ordne hodegavl til sengen min helt selv, og den skal bli så FIN! I hvitt skinn, 130 cm høy! Hoho. Det er som sagt bare 10 dager til flytting, og det er alt for mye som skjer før den tid. Nesten sånn jeg føler jeg ikke får vært nok hjemme før jeg drar. Men idag har jeg så smått begynt og forberede litt av det jeg skal ha med meg. Sett gjennom gamle ting, ting som betyr noe. Bilder, brev, aviser, dagbøker osv. Og så fikk jeg så lyst til å dele litt med dere! Gamle bilder fra barndommen. Her er jeg ute og fisker, 8-9 år gammel. På Telnes (Sandhornøya) i Bodø. Der har vi hytte. Mange utrolig gode minner derfra. Dagbok. Fra 1999 !! Åh, jeg ler meg ihjel av meg selv. Jeg har skrevet så ufattelig mye rart.Og så karakterutskrifter fra videregående :* Jeg har alltid vært glad i skolen, prøver ikke minst. Elsker og pugge, og kunne skrive 10 sider på histrorieprøver og lignende. 2 året var mitt beste år. Da gikk jeg ut med tre 6’ere, åtte 5’ere og to (dustete) 4’ere. He he.. Nydelige brev og gode ord som varmer fra tidligere ansatte :* Herlige jenter, som jeg savner så fælt. Og ikke minst – russeavisen! Håhå, jeg var russ i 2006, og her er hva venninene mine skrev om meg i avisen : “En vakker vinternatt i februar, kom en søt liten tulle ploppenes ut til verden, året var 1987. Allerede da hadde hun høyhelte sko og skrek etter drømmemannen, Rolf Ivar. Og mens diskoen herjet i byene, fant Lene seg godt til rette på landet, der skulle hun tilbringe sine neste 16 år, før hun konverterte til å bli byjente. Lene har vokst opp til å bli en praktfull og talentfull jente, med bein i nesen, og sjelden før har du møtt en sterkere motstander i konkurranser! Førsteinntrykket vil skremme de fleste, ikke fordi hun er stygg – men fordi du blir misunnelig, og setter ut forsvarsmekanismen. Lene har pågangsmot, og gir seg aldri visst det er noe hun virkelig brenner for, det samme gjelder kjærligheten. Man kan fortelle om Lenes kjærlighetshistorier fra helt ned i barnehagen, der hun tvinget en liten stakkar til å bli hennes kjæreste. Guttene har kommet og gått ut av Lenes liv, men bare èn har greid og kapre denne nydelige dama, nemlig Rolf Ivar. Dette er Lenes drømmemann, og de utgjør det “perfect couple.” Lene er en jente som har en utrolig stå-på vilje. Hun er også kjent for sin sinnsyke klisterhjerne, og det resulterer i svært gode karakterer på skolen. Men hun er også kjent for den nydelige sangstemmen. Hun har opptrådt høyt og lavt, og burde egentlig vært en scenevant dame. Men da hun derimot skulle prøve og bli Norge’s nye superstjerne, ble hun så shaky at hun knapt klarte å si sitt eget navn. Lene er også den som tenker mest på hvordan andre har det. Du tror det ikke før du får se det, men sammen med Lene vil du alltid være i godt humør. Ja, Lene er litt av en dame, hun er veldig flink til å få folk til å føle seg bedre når man er down. Hun har en tendens til å si de mest crazy things, og er absolutt ikke redd for å si hva hun mener! Lene er en utrolig utadvent person, med masse livsglede og er veldig lett å bli kjent med. Hun er en partygirl uten like, som skaper mye liv, og tar helt av med den rette musikken. Hun er mest kjent for sitt vakre ytre, sin sprøe humor og den intense trangen etter sin kjære Rolf Ivar. Lene er rett og slett den mest sprøeste, sexye og praktfulle personen vi kjenner. Lene er absolutt verdt å bli kjent med. You go girl LOVE YOU!” Ååh, det er så rørende og koselig å lese sånne ting. Jeg kunne sittet i timesvis og sett gjennom gamle ting som jeg har tatt vare på. Godt og ha så mange gode venniner :* Skuffen er forresten også full av kjærlighetsbrev fra Rolf Ivar. Men de får ikke dere se :* Hihi.. Ha en fin kveld videre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg