Good for me

Annonse Jeg tror det er mange nordmenn, inkludert meg selv- som ikke helt er flinke til å huske på hvor viktig det er å få i seg ulike vitaminer hver dag. Men etter å ha lest litt gjennom Good For Me sine sider, skjønner jeg jo at jeg sikkert har mangel på både det ene og det andre. 

Betakaroten : Dere husker sikkert at jeg har skrevet om betakaroten før? Dette er noe jeg har tatt i perioder i mange år nå, og det har faktisk vist seg å fungere. Betakaroten finnes i mange frukter og grønnsaker, som feks gulrøtter, mango, aprikos og spinat. Ved inntak omdanner kroppen betakaroten til Vitamin A som lagres i cellene. Good For Me Betakaroten består av naturlig betakaroten fra mikroalge i en base av soyaolje, for best opptak. Brunfarge : Betakaroten styrker immunforsvaret, beskytter huden og stimulerer pigmentdannelsen, som setter fart på brunfargen. Og dette vet jeg med sikkerhet at fungerer, for de gangene jeg har vært flink å huske på betakaroten, har jeg faktisk blitt enda brunere enn normalt. Det er dog viktig å huske på at det ikke hjelper å ta betakaroten rett før ferie, eller underveis- dette er noe man må ta over en lengre periode. Og når du først er i solen, har du bedre beskyttelse og bedre grunnlag for en fin brunfarge. I tillegg vil betakaroten, over tid – beskytte mot både solforbrenning og soleksem. Selv sliter jeg litt med soleksem på brystkassen, men merker tydelig forbedring når jeg har vært flink å ta betakaroten i forveien. Kjøp Betakaroten her. Vitamin D : Vitamin D – Solskinnsvitaminet. Dette kan jeg anbefale dere å ta nå på vinterstid. Kroppen produserer Vitamin D når den blir eksponert for sollys, i Norge er det desverre ikke så mange soldager i året, og derfor har de fleste nordmenn underskudd på Vitamin D. I tillegg styrker Vitamin D skjelett og benbygning gjennom å sikre seg kalsiumopptaket. Vitamin D er anbefalt av norske helsemyndigheter så dette kan være lurt å få i seg, og burde bli en del av din daglige rutine.  Kjøp Vitamin D her.

Good For Me har et utvalg av de viktigste vitaminene, så her anbefaler jeg dere å ta en titt. Uansett hvilken vitamin du velger å bestille, får du D-Vitamin gratis med på kjøpet. Noe som er en supergod deal. 2 for 1 med andre ord. Kjøper du to produkter, får du automatisk 10 % rabatt. Kjøper du tre eller flere, får du 15 % rabatt. (Vitamin D er ikke med i disse tilbudene, siden du uansett får med en sånn på kjøpet gratis.)   Ha en nydelig kveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg