GOOD FOR ME

ANNONSE
PA254713I tillegg til et nogenlunde sunt og variert kosthold, har jeg blitt flink å ta vitaminer. Det er ikke alle som har behov for dette – men jeg vet med meg selv at jeg trenger litt ekstra vitaminer i hverdagen, og jeg har funnet de fire som jeg synes passer meg godt. Dette er nok litt forskjellig fra person til person. Her er mine, og i tillegg får dere grunnene til hvorfor jeg tar akkurat disse fire, og hvordan jeg enkelt får de i meg i / eller ved siden av måltidene.

VITAMIN D

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA– Dette er en tyggetablett med bringebærsmak, som jeg tar hver morgen før jeg drar på jobb.
Hvorfor ta Vitamin D? 
– Det forebygger mot benskjørhet. Alt for mange har mangel på dette viktige vitaminet. Styrker skjelett og benbygning gjennom å sikre kalsiumopptaket. Styrker immunforsvaret og normal muskelfunksjon. Vitamin D kan også hjelpe for bedre søvn, forbrenning og humør.
Hvordan ta Vitamin D?
– Svelg den til måltid eller tygg den som en tyggetablett.

SUPERFRUKT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA– Et produkt som inneholder 23 ingredienser innenfor 4 hovedgrupper ; grønt, frukt, grønnsaker og enzymer. Dette er helt naturlig tørkede råvarer.
Hvorfor ta Superfrukt?
– Mer energi – Mot dårlig kosthold – Naturlig multivitamin. Om du er dårlig på å spise variert, eller får i det for lite frukt og grønt i hverdagen, kan Superfrukt være et godt kosttilskudd slik du får i deg det du trenger. Frukt og grønt inneholder mange viktige vitaminer, mineraler og enzymer som er helt nødvendige for at kroppen skal fungere 100 %
Hvordan ta Superfrukt?
– Denne kan du enkelt ta alene, eller blande den i morgensmoothien din før du drar på jobb. Lag deg en grønn smoothie og bland den ut med Superfrukt, så er du i hvertfall helt sikker på at du har fått i deg nok.

CHILI

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA– Tablett som består av chili, grønn te, vitamin B3 og krom.
Hvorfor ta Chili?
– Her får man en ekstra boost med energi i hverdagen. Chili kan blant annet hjelpe til med å øke forbrenningen din, i tillegg hjelper den ved å holde søtsuget ditt borte. 
Hvordan ta Chili?
– Taes 30 minutter før måltid.

ACAI

Uten navn-1– Et kosttilskudd at høy kvalitet som inneholder frysetørket acai og Vitamin D3. Kapselen er vegetabilsk.
Hvorfor ta Acai?
– Acai beskytter cellene, og bidrar til bedre hud, hår og negler i tillegg til at den styrker immunforsvaret. Acai er en sterk og naturlig antioksidant, en veldig næringsrik frukt. Acai har blitt superpopulært og brukes til både juicer, smoothier og i kosttilskudd.
Hvordan ta Acai?
– Miks den i frokosten din, i juicen, i smoothien eller lag deg en digg Acai – bowl som jeg har gjort over her. I denne er det yoghurt, bær, mandelflak og pulver fra Acai tabletten.

Er du flink nok til å spise sunt, variert og ta de kosttilskuddene du trenger? Det er i hvertfall noe å tenke på ♥
Produktene kan du bestille hos Good For Me, samt finne ut og lese om andre typer kosttilskudd.

12 kommentarer
    1. Hei!:) Er det mulighet for at du kan ha en konkurranse eller få tilbud på et Olympus pen E- PL7 kamera? Jeg ønsker meg det SÅ mye, men det er for dyrt til å ønske seg som julegave. Jeg tenke siden har fått sponset det, og er veldig fornøyd med det hadde det vært gøy å “delt” ut en rabattkode til leserne dine. Klem!

    2. Heii solstråle! Så altfor mange å velge mellom, hehe! Vist du må velge kun 2 stk, hvilke ville du valgt? 🙂 Har selv brukt betakaroten fra Good For Me, synst den var veldig godt!

    3. Heisann 🙂
      Jeg så at det chilli-tilskuddet inneholder grønn te, og jeg ble derfor litt skeptisk. Jeg vil opplyse om denne artikkelen og håper både du og andre vil lese den.

      http://www.nrk.no/livsstil/_-jeg-ble-gul-av-kosttilskudd-1.11951331

      Den handler om et chili-tilskudd som inneholder grønn te, og at dette kan være meget skadelig for leveren. Jeg gikk selv på chili-tilskudd med sluttet på dagen da jeg så dette inslaget på NRK. Tenkte dette var noe å tenke over. Det er så mye i de tilskuddene som vi ikke vet virkningen av. Jeg skal jo ikke påstå at dette tilskuddet er farlig, men tenkte det er greit å være klar over at tabletter med grønn te-ekstrakt kan være skadelig, noe som veldig mange ikke er klar over.

      Du har en kjempe fin blogg, stå på 🙂

      1. Hei Isabell 🙂 Bra du sier ifra! Jeg synes media skriver at alt er farlig nå til dags jeg, huff – vet ikke hva jeg skal tro på. Grønn te skal jo være kjempebra egentlig.. Rart altså.. Ikke godt å so om det er farlig eller ikke, men takk for at du opplyser. Klem 🙂

    4. Hei! 🙂 Ang grønn te-tabletter kan det være skadelig for personer med nedsatt leverfunksjon, så har en ingen problemer med leveren vil det nok gå helt fint 🙂 Men man skal alltid høre med lege før bruk av kosttilskudd, spes om man går på medisiner. Alltid 2 timer mellom medisin og kosttilskudd, dvs 2 timer før eller etter om du bruker medisiner 🙂 Nå kjenner ikke jeg til disse merkene, men chili-tabletter generelt skal IKKE tas på tom mage, bare vær obs på det 🙂 Er veldig sterkt for magesekken.
      Hilsen en som jobber i helsekosten 😉

      1. Morsomt at du spør, de er faktisk fra Ikea.. Til kjøkkenet, hehehe – men jeg bruker de som kaktuskrukker jeg 😀 Hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg