Good for me

Annonse Vel fremme i Mallorca og Saint Jordi hvor NTG svømmerene skal på treningsleir, jeg skal også være superflink å trene ekstra mye her nede bortsett fra at jeg ikke har tenkt å trene svømming sånn som de skal da.. Men, blir veldig spennende å følge med på de! Og i forbindelse med treningen, har jeg selvfølgelig pakket både treningstøy og vitaminer. Jeg tar mulitvitaminer i tillegg til Acai som hjelper til med å forsterke immunforsvaret da det inneholder masse antioksidanter. Superviktig nå som høsten har kommet, man vil jo gjerne holde seg i form til både hverdagsliv og trening. Ikke tid til å bli syk jeg ihvertfall. Mine vitaminer kommer fra GOOD FOR ME, de selger helsekostprodukter, og når man kjøper et produkt hos GOOD FOR ME blir man automatisk registrert- men uten bindingstid. Om man ikke vil ha abonementet lengre, sender man bare en forespørsel. Mer info om levering og garanti, kan dere lese her. Er dere flinke til å ta vitaminer dere også? Husk på hvor viktig det er! Nå skal vi finne sengen, og lade opp til en dag i varmen imorgen, skrives da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg