Gold&white

Nok en ny uke dere! Idag har det vært helt overskyet, frem til nå. Men det er bare supert – på en måte, for jeg har fått jobbet! Masse! Hurra! Jeg har jo fortalt at jeg jobber med noe veldig spennende. Og iIdag fikk jeg 9 effektive timer med jobbing, og det nesten bare med den ene tingen, og dagen har gått i ett. Timene har rett og slett flydd avgårde. Tiden går når man har det gøy, ikke sant? Wii! Nå kom jeg nettopp inn døren etter å ha vært på en liten luftetur med meg selv. Teltene på Båtfestivalen har begynt å komme opp, så jeg har vært og tatt litt bilder, vært på butikken en tur.. Guttene er på jobb enda, men nå har de ihvertfall ferskt brød, melk og godt pålegg og komme hjem til. Dagens tilbehør Sko Zara // Solbriller H&M // Lommebok ACNE // Veske Zara Topp fra BIK BOK // Skjørt fra StyleByMarina Nå skal jeg krype godt opp i sofaen og kose meg med muffins og sjokolademelk til kvelds ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg