Golden pants

Eller partybuksene som mine kollegaer kalte det idag.. “Nei har du på deg partybuksene, på en TIRSDAG?” Hahaha, jeg måtte le. Bra kommentar. Men, hver dag er jo en fest .. Eller? Nå sitter jeg og koser meg i sofaen med Oppgrader på TV2 og pc’en på fanget, venter på Hotel Cæsar da selvfølgelig. Jeg er faktisk hekta, helt sant. Senere må jeg pakke, pakke for hele julen. IIK, hvordan skal dette gå. Sist jeg var hjemme, veide kofferten 25 kg og da var jeg kun hjemme i 10 dager. Buksen er fra H&M // Genser fra BIK BOK // Jeffrey Campbell sko herfra (affilate) Klokke DKNY herfra (annonse) Hva skjer forresten med været i Oslo? Ikke mye julefeeling nå lenger altså .. Sukk. Blåste nesten vekk tidligere idag, regn og sur og ekkelt. Fysja.. VIL HA SNØ TIL JUL! Tenk dere, det er bare 11 dager igjen. IK! Åh, familiekos og kjærestekos nærmer seg med stormskritt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg