Golden girl

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-4OLYMPUS DIGITAL CAMERAKjole Asos – Jakke H&M – Sko Topshop – Armbånd Børre Olsen – Belte TSH – Øredobber H&M


OMG! Se det syke håret? Jeg har ordentlig AFRO jo ♥ Fikk helt sjokk da jeg så hvor kult håret ble! Tusen takk til min fantastiske Tale Rypdal Eide, som alltid gjør jobben 100 %  Fy så flink du er, jente! Afro, gull øyenskygge, store vipper og øredobber, glitter og stas! Her snakker vi Studio 54 glam time altså, det var så gøy å fikse seg til festen i går. Hadde fine jenter her hjemme som Tale fikset og ordnet på! Meg og Gabrielle hadde nesten samme hår, samme sminke og begge i gullkjole, så gøy! Superhyggelig Studio 54 fest som bursdagsbarnet Nathalie arrangerte! Fin kveld ute med jentene!
collageEn disconight jeg sent vil glemme ♥

Nå skal jeg snart på date med Maria. Deretter skal vi på spa, jeg har nemlig overrasket henne med spabehandling i bursdagsgave, det blir så digg! Ha en nydelig lørdag!

10 kommentarer

Siste innlegg