Golden

Uten navn-4Uten navn-3

Uten navn-5
Uten navn-5  Uten navn-6 Uten navn-7
Skirt here | Sweater here | Jacket here | Shoes Malene Birger | Sunglasses RayBan | Handbag YSL
(Klærne med link er sponset av Sheinside)

Hei fintfolk! Her kommer dagens look til dere, nesten hele antrekket er fra Sheinside, mange har spurt etter skjørtet, og det finner dere også der. På salg! Koster ikke mer enn 16 dollar faktisk. DET kaller jeg et kupp!
Idag har jeg vært på lanseringsfrokost av Stylemag, og nå sitter jeg og jobber før jeg skal møte min kjære Maria for middag senere, og i et møte etter der igjen, hei hvor det går. Og imorgen har jeg bursdag! Gleder meg ♥

17 kommentarer
    1. Hei Lene! Så fine bilder! Likte spesielt godt kåpen din! Hvordan er stoffet og fargen på den? Har hatt litt dårlige erfaringer med sheinside før skjønner du. Tusen takk for svar! :DHilsen Cecilie

    2. Den jakken er så fin, og latterlig billig! Har kjøpt en jakke der før, men den var miiiniliten. Det er jo kinesiske str. så ikke alt som er likt som vi har det. Den jakken var litt mer innsvinger og smalere i formen da, så hvilken str har du? Og er armene smale i overarmen? Tusen takk for svar, klem :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg