Gold & silver

Jeg bruker neglelakk hver eneste dag, og kan vel si at jeg er hektet. Metalliske farger har jeg aldri prøvd før, men det er jo så populært nå. Så da måtte jeg anskaffe meg både gull og sølv neglelakk. Åh – det er så fint!! Coverbrands har nettopp fått inn Barry M neglelakker i begge fargene. Igår hadde jeg på meg gull, fordi det passet perfekt til den blå kjolen min. Den trenger kun ett støk, og tørker ganske kjapt! Idag har jeg tatt på meg sølv, for den passer så fint til den grå kjolen jeg skal ha på meg på UNICEFS humorkveld senere idag. Fine, ikke sant?? I love them already! (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg