GOLD JACKET

God fredagsmorgen ♥

Igår var jeg så heldig at jeg fikk passe lille Noah-gullet mitt! Han måtte være hjemme fra barnehagen, og siden mammaen og pappaen var fullt opptatt med jobb, fikk fadder-Lene kose seg med lillegull hele dagen. Stod opp tidlig for å få unna det meste av jobb, for jeg visste at jeg kom til å ha hendene fulle resten av dagen, hehe.. Helen kom også og var sammen med oss, det var så koselig! Trilletur, lunsj og kos her hjemme. En finfin dag! Tenkte det var lurt å kle på seg noe lett og comfy siden det kom til å bli mye aktivitet ila dagen, og da falt valget på dette antrekket.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke fra Ciesse Pumini – Sko Asfvlt – Jeans Levis

Nå skal jeg teste ut et nytt hjemmelaget (pose)brød til frokost. Litt juks men.. Nystekt brød med brunost, det finnes vel ikke noe bedre enn det på en fredagsmorgen? Deler brødet med dere senere i helgen ♥

GOD HELG!

5 kommentarer
    1. Hei.Kommer kolleksjonen til å være noe samme str. i klærne som forrige? kan være greit å vite i allefall for meg som skal bestille på nettet 😀

    2. Hei Lene :DSå at du la ut noen sykt fine bilder på snapchat fra interiøret ditt. Kan jeg spørre om hvor du hadde kjøpt de fine posterne du hadde på veggen? Eventuelt, kan du lage et innlegg om hvor du handler interiør? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg