Going to Cozumel!

Hei hopp alle sammen! Har dere det bra ? Her har vi nettopp stått opp, og er klare for en ny dag. Tenkte vi skulle ta båt ut til Cozumel, hvor vi kanskje skal leie golfbil – kjøre rundt øya, snorkle, bade og bare nyte ferien. Gleder meg!

Åh, jeg må bare få si hvor koselig det er å bo på et hotell som RIU. Vi har bodd på så mange hotell, hvor det ikke er noe "samlingsplass.." Ofte har vi lurt på om det hele tatt har bodd folk på hotellene.. På RIU er det veldig mye liv, fra morgen til kveld, her er flere barer, og show hver kveld. Her er entertainment team som spretter rundt fra kl 08.00 til sent på kvelden. De er så fulle av energi, blir så glad av sånne folk!! Vel, likte ikke helt da aerobics instruktøren kom bort til solsengen og skulle bære med bort til bassenget for å få meg med på aerobics, jeg klamret meg så godt jeg kunne fast til Rolf Ivar, hehe.. Men artig likevel da..
I går kveld var det fullt danseshow oppe i baren her, folk her er ikke akkurat sjenerte! Kjempe gøy. Som jeg har sagt før, amerikanere, spanjoler og Mexicanere er SÅÅÅ vennlige, hjelpe meg. I love it. Kunne vært her for alltid jeg.

Om dere skal ta turen til Mexico, nærmere bestemt Playa Del Carmen, ville jeg helt klart bodd i Playacar, her hvor vi bor. Det er en hotellzone, med ca 16-20 hotell som ligger bortover den fantastiske strandlinjen. Vi bor på RIU Playacar som er ett 5 stjerners hotell. Vi er fornøyd med hotellet, men hadde vi skulle reist hit en gang til, ville vi valgt RIU Palace (i og med at det er enda større..) som ligger litt borti gata her. Når vi har reist på ferie før, har det vært om og gjøre å velge det fineste hotellet, men som jeg nevnte lenger opp i innlegget, så er faktisk ikke det det beste, i hvertfall ikke for oss. Det blir rett og slett for stivt., og for stille. Vi liker liv og røre. Så nå har vi funnet ut at familiehotell, det er tingen! WUHU.  Fest fra morgen til kveld!!


De i bakgrunnen er helt med!

Vi snakkes senere da dere, nå står nydelig frokost for tur!

Setter pris på dere.


Nei, jeg drikker ikke øl kl 08.00 på morgenen, hehe.. Bilde fra i går.

Snakkes!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg