Godt nyttår fra varmen

♥ Kjære lesere, GODT NYTTÅR!! 2018 – LET’S GO!! Jeg gikk inn i det nye året i Gran Canaria- og her er det så fantastisk nå! Jeg var syk hele forrige uke, og fredag satte jeg meg på flyet i ganske dårlig “forfatning” om man kan si det sånn. Men jaggu var det en jente som var feberfri når hun våknet på lørdag! Dette klimaet her gjorde susen på meg! Hatt noen fantastiske dager her nede i solen, i veldig godt selskap! Sol, kos, avslapping, mat, bilturer i fjellet, mye søvn- skikkelig oppladning til det nye året. Ingen hangover og helt fresh idag, hadde en rolig nyttårsaften i går noe jeg synes var helt magisk. Hvordan var deres nyttårsaften? Håper dere koste dere masse!

Vi fant et helt magisk sted den ene dagen når vi kjørte til en nydelig liten landsby langt oppi fjellene – for en opplevelse! Følte nesten jeg var i Gran Canyon en liten stund der..

Nå er det bare å ta fatt på det nye, og spennende året. Jeg er så spent på hva det bringer. Mer av det man elsker å gjøre, livsglede, kjærlighet, venner, familie, jobb, utfordringer, reiser, opplevelser, mål og ambisjoner – og på toppen av det hele ; sabla godt humør ♥ YES!! Takk for det gamle, 2017 var et nydelig år!! Gleder meg til å dele 2018 med DERE!

LOTS OF LOVE!

29 kommentarer
        1. Takk for svar ❤️ Tenkte å reise enten dit eller puerto rico, de ligger ganske tett:) reiser alene, har du noen tips? Klem

    1. Høres herlig ut 🙂
      Men Lene, det heter I Spania og PÅ Gran Canaria. På samme måte som I et land , og PÅ en øy 😉
      Godt nytt år 😉

      1. Haha! HAPPY NEW YEAR Marianne <3 YES I really want to see you. Me and Espen should order some tickets to CPH 😀

    2. Hørtes deilig ut med en “varm” start på det nye året! Digg med en spontantur på tampen. Er veldig nysgjerrig på hvem du reiser sammen med? 😀 Godt nytt år, fineste bloggeren <3

    3. Godt myttår Jeg skal til Granca om tre uker. Tar gjerne i mot tips på ting å gjøre og steder å spise kanskje det kommer et innlegg om det?

      1. Hei! Vi spiste mest i huset faktisk, så har ikke så mange tips til mat og steder å spise .. <3 Men gå i fjellene, kjør turer til søte steder, unngå de verste "turist-stedene".. Ta en båttur, se etter delfiner, stå på sup <3 Lei bil! 🙂

    4. Heiii fina! Lurer bare på hvem du er på tur med. Du pleier alltid å legge ut bilder av venninne dine og slikt, så nysgjerrige meg lurer veldig Hehe 🙂 skjønner at du vil holde det privat også 🙂

    5. Er du der med samme fyr som i sommer? Dere Ser værtfall flotte ut sammen Gleder meg til å følge deg videre i 2018! PS ett lite ønske; kunne du lagt ut en liten GC guide? Var der for noen år siden og fikk mest Harry vibes, men når jeg ser deres bilder får jeg ikke samme følelse så vil gi stedet en ny sjanse. Klem

      1. Hehe 😀 ….

        Så kjekt du vil følge videre i 2018, da blir jeg glad! Jeg er helt enig med deg- og synes selv at GC er harry, i hvertfall om man går i de verste “turistfellene”.. Men for et klima- og for en natur! Om man virkelig bare gjør noe annet enn akkurat det andre gjør! Gå i fjellene, kjøre turer til små landsbyer i fjellene, dra til utsiktspunkter, padle sup hvor ingen turister er, etc.. 🙂 Gøy med en liten oppdagelsesferd! <3

    6. Hei Lene, så nydelige bilder! Kan jeg spørre hvor du tok silikon? eventuelt sende deg en mail? Har noen spm jeg håper du kunne hjelpe meg med <3

      1. Hei, tusen takk Angelica 🙂 Jeg tok hos Fornebu Klinikken, veldig fornøyd 🙂 De var supersøte og snille og tok godt vare på meg, noe jeg setter høyt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg