Godt for sjelen

God kveld! Kom nettopp inn døren til leiligheten i Oslo, og hoppet rett i loppekassen, skal opp grytidlig imorgen – så må forte meg å få noen timers søvn. Imorgen står en lang- og spennende dag for tur, så god søvn må man ha. Selv om klokken er nærmere 02 på natten, og jeg skal opp om … 5 timer, hurra! Men! Jeg har ihvertfall fått ladet batteriene mine godt idag, og vel så det. Badet i 2 timer jeg, gjorde jeg rett i ja. Holdt på å sovne i hotellsengen da jeg skulle svare på mail etter badingen, så det er jo ihvertfall et tegn på at jeg slappet av. Ble ikke noe behandling på meg, men det holdt i massevis og bare bade. Så fint! Og dere … De eldre mennene jeg snakket om som liksom skulle vandre rundt nakne. Ja altså. Jeg kan bekrefte at de var der!! Prikk prikk prikk. Og nok om det. Badingen var likevel godt for både kropp og sjel. Dagens antrekk ser sånn ut .. Superkult å ta bilde av seg selv i speilet har jeg hørt *ironi* men har man ikke kamera stativ, så har man ikke det. Da må man tenke løsninger, hihi. Genseren er samme som skjørtet jeg hadde igår, også fra Zara. Ingen hemmelighet at jeg elsker aztecprint, eller? Nå sitter jeg her i sengen med tidenes tyngste øyelokk, selv om jeg sov hele veien i bilen fra Larvik.. Så hodepute check, lyset av check, sove – check. NATTA!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg