Godbiter fra ACNE

Endelig har jeg hatt litt tid til overs til å fylle litt opp høstgarderoben. Nå har jo pappa bygget walk-in closet til oss i leiligheten, så nå skal det blir orden på saker og ting. Og mine nyeste kjøp til høsten er disse // Ville egentlig ha skjerfet i en annen farge, men de hadde bare inne i svart. Svart går jo til alt, og nå som jeg har kort, blond bob – passer det egentlig veldig bra. Og disse skoene er jo bare awesome! Digger de. Stod mellom disse og pistols, men synes pistols begynner å bli litt “oppbrukte” nå, om jeg kan si det, selv om de er superfine. Så valget mitt falt på disse. Igår hadde vi en superkoselig kveld sammen med Egil og Henriette. Middag, vin og drinker på Lille Asia, utflyttningsfest på Frogner og en liten tur innom Maria og Erik på Christiania Teater til slutt. Ble en tidlig kveld på oss siden vi skulle opp og jobbe med leiligheten. Unnet oss en breakiedate på Åpent Bakeri før vi begynte og gjøre litt.. Nå skal vi snart i bursdag til en god kompis av meg, og først skal jeg møte jentene på SüdØst for middag. Imorgen drar vi til Spanieeeen, hurra! Skrives imorgen tidlig før vi drar ♥ Ha en deilig høstkveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg