God stemning

Et bilde sier mer enn ord VAKKERT, ikke sant? Nå tenker jeg dere fikk en fin start på dagen. Så nå skjønner dere sikkert hva jeg mener med overskriften. Det var så fantastisk god stemning igår. Sol, varme, sand, nydelig utsikt, god mat, gode venner, noe godt å drikke på, gode samtaler og bare avslapping. Vi ble sittende der ute i 3 timer. Jeg elsker å komme meg ut av leiligheten, og være sosial sammen med andre. Og sommeren er jo den perfekte tiden til å finne på sånne ting. Et lite situasjonsbilde. Vanskelig å få alle til å se på kamera.. Stian, Hanne, Rolf Ivar, Henriette, Tone, Daniel og meg. (Også Bella da, en eller annen plass.. ) Egil, kjæresten til Henriette var fotograf på det forrige bildet, så her er han også! Sammen med Hanne og Stian – som også er kjærestepar. Bella var jo også med. Og bekymret som jeg er, jeg vil jo at hun skal ha det best mulig. Så jeg tok selvfølgelig med maten og vannet hennes ned på stranda. Og av en eller annen merkelig grunn, så skulle hun absolutt skyve sand i begge skålene med snuten sin. Så til slutt var både maten, vannet og hele ansiktet hennes dekket med sand. Stakkars, for ei lita kløne. Men såå søt da. Klart hun også måtte få være med på grillkveld. Fint og få litt ekstra oppmerksomhet synes hun. Grillspydet smakte veldig godt, så dere kan trygt prøve det neste gang dere skal grille. Se syden sanden da dere, awh.. Trenger ikke reise lengre for å få tilbake syden følelsen. Bortsett fra at det ikke er fint vær idag da.. Sukk. Deilig med sand mellom tærne, hih.. Valget falt på en løs maxikjole med sandaler til, og dongerijakke da solen gikk ned. Kjole fra BIK BOK / Sandaler H&M / Briller BIK BOK / Og yndlingsklokken min herfra (annonsebasert lenke) Hva synes dere? Så det ikke fint ut på Alnes? Dere MÅ besøke Alnes om dere skal til Ålesund en gang. Det må dere, helt klart! Nydelig opplevelse.     Vil bare minne dere på locks & bonds konkurransen, jeg legger den ut senere idag!! Så følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg