God norsk frokost

God morgen! Åååh, det var litt nedtur når jeg våknet idag og innså jeg ikke kunne hoppe ned i bikinien og legge meg ved bassenget. Alltid litt kjedelig noen få dager etter man kommer hjem. Vi sov forresten helt til klokken 13 (!) idag! Helt utslått etter reisen igår vi tydeligvis. Jeg pleier aldri å sove så lenge, føler jeg kaster vekk hele dagen. Men nå var vi helt bortevekke i drømmeland begge to. Vi har vært på butikken ( takk og lov for søndagsåpent ) og fyllt opp kjøleskapet, dusjet og nå skal jeg til å pakke ut. Har egentlig tonnevis av arbeid jeg må ta igjen etter ferien, men jeg kjenner at det må bare vente litt til. Idag tror jeg ikke at jeg orker noen ting som helst. Vi har kjøpt masse god snadder til kvelden. Er det noe jeg savner mens jeg er på ferie, så er det avslapping i sofaen hjemme. Så det skal vi ta igjen i kveld. Med taco, potetgull og dip, smågodt og sjokolade fra Tax Free – gleder meg som ett lite barn allerede. Vi har jo vært bortskjemt med ferdiglaget frokost hver eneste dag, bacon, egg, bønner og all slags god mat. Men jeg må nok si at jeg er aller mest glad i en god norsk frokost. Mmmm. Borte bra, men hjemme best. Jeg vil jo gjerne høre hva dere har bedrevet påskeferien deres med? Er dere hjemme, på fjellet, i syden eller hva? Håper ihvertfall at dere har kost dere gløgg ihjel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg