God natt!

BRR! Nå har vi omsider kommet oss hjem etter 12,5 timers reising. Fra 25 grader og strålende sol, til snø, isskraping og 0 grader. Men så utrolig godt og komme hjem likevel. Klokken er faktisk over 4 på natten, og vi kom nettopp inn døren. Ble endel forsinkelser pga sent innkommet fly fra Ålesund. Jeg gleder meg bare ubeskrivelig mye til hodet treffer puta, og til jeg kan krype inn i armkroken til fiven min (kallenavnet til Rolf Ivar) og sove leeenge imorgen. Deilig med to dager ekstra fri forresten. Hurra for påske! Nå skal jeg smøre meg inn med deilig bodybutter med kokoslukt, og krype opp i sengen. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg