God morgen solstråler!

En ny dag står for våre føtter ..

Hva skal dere idag da?

Nå skal jeg ganske snart fyke avgårde til jobb, og etter det skal jeg på kostyme-leting. Jeg skal nemlig i en utklednings bursdag på fredag, og bursdags barnet har bestemt hva alle gjestene skal kle seg ut som, så dette kan bli rett så spennende! Gleder meg veldig til det! Jeg har allerede blitt fortalt hva jeg skal kle meg ut som …..

Jada – noe sånt.. Så det kan bli morsomt…
Gjestene har fått i oppdrag å bestemme hva bursdags barnet skal kle seg ut som – og her har vi ingen grenser..

Forslag?

Utrolig gøy med utkledning altså, kjenner jeg gleder meg masse!

Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg