God morgen fra Molde by!

Å, så koselig og våkne opp sammen med veninnene mine, hvor alle tre bryter ut i latter med det første vi våkner – og mimrer om gårsdagen. Så utrolig gøy vi hadde det i går. Vi var på et voirspill i en kjempe fin leilighet som minte meg om et utested, så bar det videre på byen. Natten endte opp med at jeg og Silje vandret gatelangs alene i Molde by, og letet etter Taxi! Å hjelpe meg hvor mange timer vi ventet, vi ventet 3 forskjellige plasser, og køene var jo endeløse… Så vi bestemte til slutt for å begi oss ut på Moldes bratte bakker, og i det vi er halveis – da kommer taxien. Typisk. Men men, vi kom oss i hvertfall hjem til slutt.

Dette var det eneste bilde jeg fikk tatt i går, orket ikke drasse rundt på speilreflekskamera. Men skal ta bilder of my loved ones idag, jeg må jo vise dere!

Nå skal vi ut på lunsj!

Ha en super dag.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg