God morgen bloggen.

Nå sitter jeg her og tripper, og venter på at Schenker skal ringe meg ang hvilket tidspunkt varene til min nye BIK BOK butikk skal komme. Jeg klør i fingrene etter å begynne! Så nå tror jeg egentlig ikke at jeg orker å vente lengre, jeg får bare kjøre inn, og vente der.. Hehe. I dag blir det en lang arbeidsdag, regner med vi jobber helt til i kveld.
Ellers skal jeg faktisk i intervju med avisen idag, ang bloggen og hvordan jeg takler negative kommentarer – så det skal bli spennende.

Ønsker dere en herlig onsdag.


Outfit fra BIK BOK / Sko Zara. Jeg har selvfølgelig med meg behagelige klær som jeg skal pakke opp i, grise meg til å svette i, hehe..
Skal prøve og få vist dere bilder av butikken senere, selv om det ikke er helt ferdig enda. -Lene 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg