God morgen!

Titter bare innom før å ønske dere en STRÅLENDE dag! Deilig å våkne opp til oppholdsvær. De 17 gradene har ikke kommet helt enda, det er ganske kaldt så tidlig. Men jeg regner med de kommer snikende i løpet av de neste timene, akkurat nå føles det som 6, 7, 8 – brrrr! Stod nettopp opp, skal være hos tannlegen snart – så jeg kastet bare på meg noe chill, deilig med lue nå på morgenkvisten, lave sko og solbriller. Tenkte jeg skulle ta trikken, men får ikke tid – så da blir det biltur i nyvasket fin bil, hurra! Bilen er min bestevenn. Ikke alltid da, ikke når jeg kjører midt i sentrum, da hater jeg den . . Eller, ikke bilen – heller gatene. Det er så håpløst.. Men en fin biltur til Majorstuen skal vi nok få til sammen. Etter tannlegen blir det rett hjem å skifte til noe annet, jeg skal møte søte Mari før jeg skal i ett spennende møte .. Og så må jeg faktisk ta meg en kjøretur til Asker for å jobbe litt der. Lue fra Carlings // Resten fra BIK BOK Vi skrives senere vi?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg