GOD MORGEN

Overskriften overdriver ikke, det er en god morgen! Hihi . . Deilig når man kan starte dagen med å være SÅ blid! Nå har jeg hoppet inn i treningsklærne, og er klar for ukens andre økt. Hittil idag har jeg fått gjort unna regnskapet, så det føles deilig! Og senere venter lunsj sammen med mine to tanter og lillesøster Anniken. Gleder meg masse til å være sammen med de igjen. Uansett . . Igår lagde jeg en nydelig, og litt annerledes biffsalat til Rolf Ivar og meg, og den var så god at den må deles med dere. Dagens middagstips kanskje? Lene’s biffsalat? M m m m . . . ♥ Du trenger  (Til 2 pers) :

  • 300-400 gram biffstrimler
  • 3 poteter
  • Sukkererter
  • Rødløk
  • Vårløk
  • Paprika
  • Soltørkede tomater
  • Ruccola salat
  • Salt & Pepper
  Start med å koke opp potetene. Hakk opp rødløk, vårløk og paprika først. Fres alle grønnsakene, når potetene er ferdig kokte, del de opp i små biter og ha de sammen med grønnsakene. Stek biffkjøtt, og ha i de hakkede tomatene, ha i enda mer rødløk (ikke stek den så mye, best når den er rå..) Lag en seng av ruccola salat på tallerken, før du heller over grønnsakene, og deretter biffkjøttet. Krydre med biffkrydder, det smaker helt nydelig! … Og nyt!

Så hyggelig at dere likte innlegget mitt igår forresten! Si bare ifra om det dere ønsker noe annet, også? Gøy med sånne innlegg synes jeg.. Ha en fantastisk dag! SNART HELG ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg