God kveld Norges jubileumsfest

Hei skjønne hjerter I skrivende stund sitter jeg ved et pådekket frokostbord og skal spise en deilig lørdagsfrokost sammen med Henriette. Malene er på jobb idag, men frokosten sammen med henne tar vi igjen imorgen! Solen skinner ute, og vi har planer om shopping, lunsj med venninner og lørdagskos! Igår holdt jeg på hjemme hele dagen. Med jobb, og innredning av walk-in closet. Plutselig fikk jeg en billett til God Kveld Norges 15 årsjublieumsfest som begynte kl 18. Dette skulle være på Onda som ligger på Aker Brygge, 2 min gåtur hjemmefra – så det passet meg ypperlig! Dro sammen med søteste Annette Marie og hennes venninne Julianne – så møtte vi Carina og Mari der. Jeg tok ikke med kamera for jeg hadde så liten veske, men det var litt av et arrangement. 350 gjester, Else Kåss som konfransier, velkomstdrinker, vin, god mat og god stemning. Koste meg så masse! Jeg hadde avtalt kosekveld med Henriette og Malene, så jeg dro hjem til de i 9 tiden. Viktig og holde det man lover, ikke sant? Så ble det tidlig kveld, og ti timers søvn. Deilig! Her er kveldens look igår : Kjole fra Mango // Sko fra herfra // Veske Aldo Dere får ha en solfylt, deilig lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg