God jul, fantastiske dere

God jul mine fine og trofaste lesere ♥ Jeg håper dere har deilige dager sammen med de dere er glade i. At dere får stoppet litt, og hentet litt overskudd til den nye hverdagen i 2019. Julen for meg er ikke bare tid med familien, det er også tiden for refleksjoner fra året som har gått, og tanker om hvordan jeg ønsker at 2019 skal være. Som dere vet – så haster vi avgårde i hverdagsrushet med alt vi skal,alt vi vil, og alt vi må rekke – og ofte blir det lite tid til ettertanke. Da er det deilig og få litt ekstra tid til å tenke gjennom alt, før man starter på nytt med blanke ark.

For meg har 2018 vært bra på veldig mange måter, herregud det har virkelig vært et bra år!! Men parallelt så har det har også vært året med mest motgang, sårbarhet og vonde dager. Og det har på en måte vært bra, for jeg har virkelig fått kjent på ting jeg ikke har fått kjent på før. Og ut av dette har jeg lært, så uendelig mye, blitt så mye sterkere, og blitt enda bedre kjent med meg selv. Man skal ikke alltid tenke på motgang som noe negativt. Jeg vil vel si at 2018 har vært året for læring! Og jeg er veldig klar for å gå rustet inn i det nye året med mål, planer og et sterkere sinn ♥ Det gjelder bare å se det positive i alt! 2019 – I’m ready!

Julaften var så utrolig hyggelig! Jeg er så heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt. Jeg elsker jo å gi, men jeg skal jaggu si at jeg er super takknemlig for alle de nydelige gavene jeg fikk i år! Akkurat hva jeg ønsket meg! Om dere vil kan jeg dele dette i et innlegg? Alltid litt gøy å se hva man får, og kanskje snakke litt om hva man har gitt også? ♥

God jul fra Ollie, Oda og meg! (De andre i familien er litt mer kamerasky enn oss, hihi)

To favoritter ♥ Love you!

Julekjolen i år er fra By Malina & Sko fra Kurt Geiger, øredobbene fra Glitter ♥

Vi har vært 6 stykker hittil i julen, i dag kommer det 6 stykker til – og i morgen kommer Andreas og Maiken. Så da blir vi 14 (!) stykker i morgen. Herregud jeg gleder meg!! Familietid med de beste! Håper dere har det fint.Og god romjul! ♥

19 kommentarer
    1. Har du gjort noe med denne kjolen? Jeg tror ikke du er noe særlig høyere enn meg, og på meg er den mer knelengde.

    2. God jul lenemor✨
      Lurte på hvilken farge du har i den primer saken fra vita liberata? Latte? Latte light? Osv?
      Og hvilket nr du har i foundation fra este lauder?
      Og hvilken selvbruning bruker du nå?☺️☺️❤️
      Du ser helt ✨❤️❤️

      1. Heia! Jeg har latte 🙂 Mmm jeg husker ikke helt Esteé Lauder sin akkurat nå! Phebles kanskje.. 🙂 Noe sånt! Jeg bruker Vita Liberata sin Mousse 🙂

    3. God jul fine Lene!
      Får alltid tonnevis av inspirasjon og motivasjon av ditt gode humør og måten du ser på livet 🙂
      Du gløder forresten! Kan jeg spørre om det er naturlig farge eller selvbruning? I såfall hvilken selvbruning? *misunnelig* Du ser i alle fall helt smashing ut som alltid!
      Klem

      1. Hei! Gooood jul! Så hyggelig å høre, nå ble jeg veldig glad! Jeg bruker Vita Liberata sin mousse 🙂 Den er så braa! <3

    4. Du ser flott ut, og veldig fin på håret! Har du brukt noen spesielle produkter for å få det så slett og fint?☺️

    5. Det er kjempefint å kunne gi noe til de man setter pris på, trenger ikke være dyrt heller! Synes bare det er så fint å kunne vise familie og venner at man er glade i dem, ikke alle man ser like ofte heller.

    6. Hei fine du!
      Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du? Synes det filteret du har på alle bildene er så fint ✨

      1. Heii! Jeg bruker litt forskjellig. Lightroom, afterlight, tezza 🙂 <3 Så koselig du liker filterene 🙂 Jeg mikser og matcher litt 😀 <3

    7. Hei! Så utrolig lekker sminke du hadde på juleaften! Kan du legge ut en smknkevideo igjen snart? Med festsminke? Savner videoen dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg