GOD JUL!

En riktig god jul ønskes mine kjære lesere ♥ Selv er jeg vel hjemme hos min kjære familie. I år er det meg, pappa, stemor, Oda, Anniken, Chris og Andreas som feirer sammen, så vi blir hele 7 stykker i julen! Igår pyntet vi treet sammen, spiste nydelig mat og hadde vår årlige pakkelek. Og nå har vi nettopp inntatt årets første julefrokost sammen. Ingenting er som julen sammen med familien her hjemme. I skrivende stund sitter jeg, Anniken og Oda med hver sin dyne, hver sin julestrømpe og ser på Askepott. Og … Gleder oss masse til kvelden! Bella og Mikko ønsker dere også en god jul! Håper dere nyter julen så langt med familie og gode venner. Slapp av og kos dere masse masse ♥ Vi skrives senere på julekvelden ♥ Stor juleklem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg