GOD HELG

Hei alle vakre! Idag kom jeg meg ikke på SATS pga jobb, men det trenger ikke bety at man ikke kan trene? Malene kjøpte nemlig hoppetau og balansepute til meg i julegave, med påfølgende beskjed : Ingen unnskyldning for ikke og trene lengre, nå kan du til og med gjøre det hjemme på stuegulvet! Woho, så nå skal jeg prøve ut begge deler for første gang. Spennende dette, og veldig deilig at man kun kan gjøre det hjemmefra. Så nå skal jeg sprelle en times tid på gulvet her, før jeg må ut å løpe noen ærender. Ikveld skal vi i bursdagsfest til en kompis på NOX, det blir så kos! Ut å spise på Mr.Bay her på Tjuvholmen først, de har så fantastisk god mat. Mmm! Kan anbefales. Hvilke planer har dere fininger for helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg