God helg

God helg fra oss og Poco ♥ Hvorfor får man sånn tynn pipestemme når man snakker til hunder? Hehe, like morsomt å høre seg selv på film hver gang .. *Ler*  Nå har Gard dratt over fjorden for å hente Henriette, Egil, Christian og Bjørn Erik. Jeg og Poco er helt alene i huset, og ikke minst – på øya! Hjeelp, hehe.. Neida, vi koser oss. Skal faktisk gå oss en tur nå, Poco virker litt rastløs så får løpe litt rundt med han ute i skogen. Så må jeg bare begynne på matlagningen. Ikveld skal vi servere 3- retters til våre flotte gjester, og i tillegg må jeg begynne på de tre kakene jeg skal lage til imorgen. Nevnte jeg at vi skal ha Hawaii-party her ute? Storfeiring av Gard som ble 30 år på tirsdag, og da smeller vi på meg Hawaii og hulahula. Gleder meg sånn, elsker jo å kle meg ut!


Må bare vise dere så fint vi har det her, shinet og ryddet till storbesøk! ♥ – Håper dere får den beste helgen. Spend it well – SMILEFJEES

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg