God 1.juledag, vakre mennesker

For en julaften vi hadde igår, helt fantastisk. Familien Orvik har alltid vært nervøse for at pakkene skal pakkes opp for fort, og at det på kort tid ikke er pakker igjen under treet. Men likevel, hvert eneste år – klarer vi å sitte i timesvis og pakke opp. Igår satt vi i hele 4(!) timer og pakket opp. Hver og ett familiemedlem elsker å bruke lang tid på hver eneste gave, og alle andre følger spent med. Vi pakker alltid opp en og en pakke, det er tradisjon. Forferdelig kjedelig om alle skulle pakker opp samtidig, og ingen fikk med seg hva de andre fikk i sine pakker. Nei, for meg er det en sann glede å se blide og fornøyde ansikter! Til tross for full storm og meget lite søvn i natt, var jeg førstemann opp av syv mennesker, for å diske opp med julefrokost til mine kjære familiemedlemmer .. Ingenting er som å starte dagen med nydelig frokost, og nydelig familie. Og ikke minst – masse deilig julepålegg! Bildedryss fra gårsdagen .. Først – en nydelig og tradisjonsrik julefrokost sammen med de aller beste. Etter fulgt av godterier, filmer, en tur på kirkegården, avslapping i jaquzzien, og pynting til kvelden, hvor jeg blant annet fikk leke stylist på min søster Anniken. So exciting! Verdens søteste lillesøster Oda Sofie. Hun står for stylingen helt selv, til og med tatt på seg leppestift som matcher kjolen. Tidlig krøkes.. Årets julekjole er fra Nelly, men den er utsolgt .. Jentene i huset .. Hehe … Stemor, pappa og storebror Chris. Og .. Ikke minst. Norges (må være) beste pinnekjøtt, som pappa steker i sirup og sukker før han lager verdens BESTE saus. Åhh … Det ER så fantastisk. Jeg forsynte meg ca … 4 ganger. 2 ganger for mye, jeg rullet nesten ut fra spisestua.   En meget vellykket julaften. Jeg føler meg som verdens heldigste jenter som har så snille og gode venner, familie og ikke minst kjæreste. Så fornøyd med alle gavene jeg fikk, tusen takk alle søte mennesker i livet mitt, dere er så gode. Bildedryss av gavene får dere senere idag! Nå daffer hele gjengen rundt i pysjamas og bare slapper av – deilig første juledag. Hvordan var deres julaften?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg