Glow with Glo

God morgen søte solstråler. Og tusen takk for fine kommentarer på siste innlegget, det er jo en sann fryd å våkne opp om morgenen, ikke bare i kjæresten sine armer – men til herlige kommentarer fra mine søte lesere. Fin start på dagen, takk! Kvelden igår var super, Ida var søt vert og hadde laget tapas til oss jentene. Snillingen! Så koselig å være sammen med jentene igjen, vi var 15 stykker – så det var høyt nivå. Sånn det skal være. Dro en tur på byen, men jeg tok tidlig kvelden – fristet mer å krype opp i sengen til shæærsten! Etter innlegget igår, har jeg fått mange spørsmål om hvordan jeg blir så brun. Og det skal jeg fortelle dere! Ingen solarium (ta i betraktning at jeg har litt farge fra Gran Canaria turen..) Og heller ingen selvbruning. Derimot, bruker jeg en bronzer som jeg forguuuuder over alt, det er rett og slett den mest geniale kremen jeg har. ELSKER den. Denne fungerer slik : Det er bare å smøre den på kroppen, og man får brunfarge med èn gang! Man blir fin og brun, og får en nydelig glød, også vasker man bare av i dusjen. Altså, dette er ikke en selvbruner. Jeg kan også nevne at den lukter himmelsk, kokosnøtter og sydenlukt, mmm. Man kan påføre kremen rett før man går ut av døren, men jeg pleier å ta på ett par timer før jeg skal ut, for da blir fargen enda finere. Jeg har brukt den to ganger den siste uken. Og Siv Hege hos Coverbrands har ordnet det slik at mine fine lesere får 20 % på den, hurra! Kremen får dere kjøpt her. Bruk kode : uwwuh så trekkes rabatten fra i kassen. You know you love it. XOXO :-* (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg