GloBlotting paper

Det er vel ikke noen hemmelighet at noen av oss sliter med litt fetere hud enkelte steder i ansiktet? Ihvertfall så gjør jeg det. I toalettvesken / håndvesken har jeg skaffet meg GloBlotting paper fra Coverbrands. Dette er ett tynt papirstykke man dytter litt rundt i ansiktet på de feteste områdene, og fettet absorberes vekk med én gang.  Jeg måtte ha det selv etter at søteste Fiona på jobben introduserte det for meg. Jeg hater når huden blir “blank” utover dagen, så dette fungerer helt supert. Det ser jo litt småekkelt ut på papiret etterpå – tenkte jeg skulle la være å legge ut bilde av det, i frykt for at noen av dere kunne sette kveldsmaten i halsen.  Etter jeg har gått over i pannen / og på haken (det er der jeg blir mest blank i løpet av dagen) pleier jeg å gå over med GloPerfecting powder, som er ett matt pudder som gjør huden matt. Og plutselig føler man seg fresh igjen slik som man gjorde tidligere på dagen. Ett lite hverdags- og fest tips fra meg til dere. Noen som har dette kanskje?! Fungerer ganske bra ikke sant? Idag har jeg fått servert hjemmelaget kjøttpudding av mamma – føler meg en smule bortskjemt mens hun er på besøk, hihi. Ellers ikveld har jeg skrudd sammen ett bord og en lykt som jeg har satt ute på terrassen. Nå skal vi spenne på oss joggeskoene og hoppe i joggedressen. Nettopp fordi imorgen er siste dagen jeg har parkeringsplassen min her nede på Tjuvholmen. Parkeringen er tilknyttet en leilighet her som nettopp ble solgt, så da følger jo automatisk plassen med. På onsdag skal fine bilen min kjøres hjem til Ålesund. Buhu . . Så vi må hente vinterdekkene fra boden, og få de inn i bilen. Jeg har vel funnet ut at det rett og slett ikke er vits å ha bil her i Oslo, og ihvertfall ikke betale i dyre dommer når man kun bruker bilen noen få ganger i mnd.. Men gosj, jeg kommer til å savne den da . . Nå er det bare å brette opp armene, and get to work! Puh (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg