Glittery red

Hei hopp  ♥ Siden det går i ett her om dagene, har jeg ikke mye tid til å være kreativ med blogginnleggene. I tillegg går vi i det samme jobbantrekket alle dagene, så det er ikke mye inspirasjon å hente der heller, hihi. . MEN, jeg kom på at jeg har glemt av å vise dere neglene som My hos Beauty Inn satte på forrige gang jeg var hos henne! Det er så herlig at dette er mine egne negler! Måtte kutte litt på lengden denne gangen, gjøre de litt kortere – siden jeg knapt klarte å trykke på tastaturet og på iphonen. But I still love them! Denne gangen har My brukt shellac, som jeg synes fungerer best på mine negler. Detter varierer jo selvfølgelig fra person til person.. Jeg har også brukt airbrush, og likte det veldig godt i tillegg til at det går kjempefort! Men av en eller annen grunn holder shellacen bedre på mine negler. I tillegg til shellacen er det gele over. Og litt blingbling da, så klart  ♥ For bestilling hos My kan dere ringe : 97614254. Hva synes dere om resultatet da? Lurer på om jeg skal prøve meg på noe litt mer crazy neste gang. . Forslag? Håper dere har en helt super start på sommerferien, til tross for litt dårlig sommervær over store deler av landet . . Buu!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg