Glitter & paljetter!

Annonse i samarbeid med Bubbleroom


Hohooo, god helg alle ♥ Vi er inne i en så gøy periode nå (minus været) – men det skjer så mye morro. Og til mye morro trenger vi noe sprekt å ha på oss, og det er ikke alltid lett å vite hvor man skal lete for å finne det man vil ha. Derfor har jeg valgt meg ut fire deilige kjole-favoritter med glitter og glam til julebordssesongen fremover, og håper kanskje det kan inspirere dere litt også!

Altså – denne her, HALLO! Ikke nok med at den har glitter all over, den sitter også som et skudd både her og der, og over baken 😀 Så fint å kombinere med en svart veske og svarte sko. Denne skal på i nærmeste fremtid, det kan jeg bare love dere.

Kjolen får dikkan her ♥

Man må alltid ha paljetter i november / desember, og jeg har funnet to favoritter her. Gull & sort. En som skiller seg litt mer ut, og en som er litt mer safe. Men begge er helt RÅ i mine øyne. Elsker ballong-formen på de, og at de begge har belte i livet, da føler man at man får vist frem midjen også. Fine både til pumps, og litt mer rocka / sexy boots – spørs helt hvilken look du vil gå for.

Link til gullkjolen får dere her ♥

Link til den svarte kjolen får dere her.

Og sist men ikke minst, den lille sorte (som ikke er så liten/kort, noe jeg elsker) .. Synes det er så classy og fint når kjolen dekker knærne, blir mye mer power over antrekket da synes jeg! Om en kjole først skal være kort, så føler jeg meg mest komfortabel i en som er løs. Kort og trang føler ikke jeg meg super vel i, men det er meg! Men når den går til leggene, gjør det ingenting om den er trang synes jeg. Veldig enkel og fin.

Svart kjole får dere her ♥ Og ellers kan dere finne masse andre fine party-antrekk hos Bubbleroom ♥ De har så mye fint å velge i!

Nyt helgen!

4 kommentarer
    1. Så fine kjoler! Hvilken strl har du i den svarte paljettkjolen (som er lik den i gull)? Så fint når man kan ha en bar skulder, så kanskje jeg må opp en strl eller to? 🙂 <3

      1. Hei, jeg har tatt 36 i den 🙂 Synes den kanskje føltes som en XS, så gå ett eller to nr opp 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg