Gledelig gjensyn

Jeg elsker å komme hjem, å bli møtt med åpne armer i døren! Det er lykke for meg. Det er i grunn litt trist at jeg og familien min ikke bor i samme by. Pappa med familie en plass, og mamma og lillebror en annen plass, en bror her og en bror der, spredt over hele landet.  Men det viktigste er at vi har kjempe god kontakt, og at vi møtes ofte. Selv om jeg egentlig helst kunne tenke meg å være sammen med alle hver eneste dag. Heldigvis har jeg en søster som bor 50 meter unna, vi kan være sammen når vi føler for det, og det er så koselig. Familie er det viktigste i livet mitt. Viktig å vise at man setter pris på hverandre, og ikke minst si at man er glade i hverandre, så ofte man kan. Heldigvis er de bare en telefonsamtale unna, og vi er veldig flinke til å holde kontakten hver dag. Det varmer ihvertfall mitt hjerte når lille Bella kommer løpende mot meg,  og er glad i flere timer etter jeg har kommet hjem. Jeg elsker å ha kvalitetstid med familien, bare la praten gå i flere timer. De lytter, og støtter – uansett hva det måtte være. Jeg er heldig som har en familien som alltid stiller opp, og som alltid oppmuntrer. Når jeg blir klar for barn selv en gang, har jeg bestemt meg for å få minst 4, liker så godt mye liv og røre rundt meg. Er jo vant til å vokse opp sammen med 5 søsken, så det er nok litt derfor jeg ønsker meg stor familie selv. Tenker bare på når alle er samlet, hvor fantastisk det er! Men, nå er det en god stund til jeg skal ha barn enda, får kose meg med søskenene og resten av familien min så lenge. Og, med han her da – selvfølgelig. My one and only. Nå skal jeg nyte resten av søndagskvelden sammen med min kjære lillesøster. Vi skal trykke i oss kake og popcorn, boble i jaquzzi og se film sammen. Jentekveld, og kvalitetstid. Ha det fint!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg