GLEDE!

Det kom plutselig over meg hvor MYE jeg gleder meg til Mexico, jeg klarer nesten ikke og vente! Synes det er så deilig og ha noe og glede seg til, se frem til – det gjør i hvertfall meg lykkelig! I tillegg skinner sola akkurat nå, og jeg blir ikke mindre lykkelig av det. JIPPI! Åsså er det dere fantastiske lesere da, dere gjør meg så glad – og motivert til å blogge mer og mye, jeg liker dere. Godt.

Som jeg har fortalt før, går turen i år til Playa Del Carmen, siden vi var i Cancun i fjor – og vil oppleve litt mer av Mexico. Jeg er av den typen som liker å planlegge litt hva jeg skal ta meg til i ferien, hvilke plasser jeg må se, hvilke strender jeg må besøke osv.

Så derfor spør jeg dere om råd.

Har dere noen anbefalinger til..

Strender?
Utflukter?
Utesteder?
Shopping?
Restauranter?

Setter kjempe stor pris på svar fra dere, da jeg vil oppleve mest mulig av Playa Del Carmen.
GLEDE SEG! Noen som skal dit forresten, i midten av august?

Her er er noen bilder fra Cancun i fjor, så kan vi drømme oss vekk sammen..


Oh, it's a dream..

Se søte babyskilpadden, den var så nusselig.

Hva synes dere? Herlig ja?
Can't wait.

Forresten, jeg er med i en liten artikken på femelle.no i dag, dere kan lese den her

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg