GLEDE

Åh – dere er så fantastiske! Tusen tusen takk for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen idag, det setter jeg kjempestor pris på! Kjenner jeg fikk ny giv og motivasjon med èn gang. Herlig !! Det gjør noe med en person når man får så mange fine tilbakemeldinger altså.. Blir nesten litt rørt.. Skjønninger er dere. Idag har jeg lekt hjemmefrisør, og ble veldig fornøyd med resultatet. Synes det er bortkastet å betale tusenvis av kroner hos frisøren, når man kan gjøre det selv. Men når det er sagt, så må man være forsiktig.. Men i mitt tilfelle, striper jeg bare etterveksten – så da er det ikke mye som kan gå galt. Det er ikke fullt så enkelt å stripe håret om man har en annen farge i fra før. Da kan det bli både gult og orange, og ja – jeg vet ikke alt. Så det skal man være forsiktig med. Tenkte å gi dere litt tips, slik at dere kan spare noen tusenlapper .. Det viktigste er at man har sin egen naturfarge om man skal få best mulig resultat. Jeg bruker striping fra Depend, den finnes på Cubus eller h&m til 99,- Dette er den beste sorten, synes jeg. Så er det igrunn bare å trykke den flotte (!) hetten ned på hodet, å begynne å plukke ut de stripene man vil ha. Så må man bestemme seg på forhånd om man vil ha tynne eller tykke striper, om man vil ha mange eller få.. Litt vanskelig å komme til i bakhodet, så få en venn til å hjelpe. Jeg klarte det faktisk selv idag, brukte bare ett speil til hjelp. Litt knotete men det gikk.Som dere vet, er jeg veldig glad i microring metoden. Synes den fungerer helt fantastisk bra! Selv elsker jeg å mikse mange farger sammen, da får man mye mer spill i håret. Denne gangen mikser jeg fargene 613, 22, 16 og 10. (Dobbelt opp med fargen 22, som da blir hovedfargen) Jeg skal ha i 200 fester, det er perfekt mengde for å få fin fylde i håret, og for at det skal se mest mulig naturlig ut. Men nå har jeg ganske tykt hår, så for de som har litt tynnere – går det nok fint å ha litt mindre fester. Begynn bakerst med blekingen og jobb deg fremover. Om man ikke vil bli noe særlig lysere, så må man kun legge bleking på etterveksten, vil man bli lysere – må man først farge etterveksten og deretter ha i blekingen ute i tuppene etter en stund. Dette kan man lese mer om i pakningsvedlegget. Jeg lot blekingen vare i ca 30 minutter, og ble veldig fornøyd med resultatet. Jeg legger stripene litt ut i etterveksten, liker ikke at det bli hvitt helt inntil hodebunnen. Hva synes dere? Greit å spare seg noen lapper, så kan man heller kjøpe seg noe annet fint! Jippi! ( Dette er ikke reklame, sånn dere vet det ) Jeg har motatt nye microring hairextensions i posten, så jeg skal prøve å få satt de i før helgen. Jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg skal til Bergen! Så da er det greit å få gjort det før den tid. Så har jeg en gladnyhet til dere! I 24 timer fra nå – får dere 10 % om dere handler håret hos Locks & Bonds. Her er det bare å benytte seg! Koden skriver dere inn når dere skal betale. Bare kopier denne : L&B10%OFF  Husk å bestille kitet man må ha for å innstallere ringene. Og ikke minst, ringene – jeg bruker silicone ringer, og synes de er best. Det er også 10 % på clips! (Dette er litt reklame, som jeg kan få økonomisk gevinst av. Men veldig mange av dere ønsker at jeg lager innlegg om dette, så dette er noe jeg skriver om for å være snill . Og i tillegg får dere 10 %, og det er jo GØY)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg