GLAM IT LIKE STUDIO 54

OLYMPUS DIGITAL CAMERAREADY FOR STUDIO 54 PARTY


Glitter og glam! Fake fur, gull, stort tilbehør, stort hår og gullsminke for å nevne noen stikkord til kveldens party-look! Vi skal nemlig feire fantastiske Nathalie – og hun har invitert oss til Studio 54 party! Hvor gøy er ikke det? Jeg elsker å kle meg ut. Skal til Tale nå for å gjøre hår / makeup og hun har store planer, så jeg er veeeldig spent! Håper dere får en helt fortreffelig helg, fine leserene mine! Skoene er forresten på vei til dere som har bestilt ♥

GOD HELG, alle vakringer!

4 kommentarer
      1. Ja – det kan jeg!! 🙂 Jeg er ikke så veeldig god på det 😀 har det på auto eller manuelt 😀 Hehe, men skal se hva jeg får til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg