Glade jul, hellige jul

Vil bare si til dere at alle BIK BOK butikker i hele landet har  -30 % på alle ordinære varer imorgen! Og til dere som bor i Ålesund og omegn, KOM P?MOA GÅRD! En perfekt anledning til å ta julehandelen jenter, så løp og kjøp. (Og helst hos meg…  Hihi)

Nettopp kommet hjem fra jobb, en fin dag – som vanlig, alltid fine dager hos oss. 
Nå ser vi Norge-Slovenia, heeeeia Norge! Ah, jeg elsker handball.. Har jeg fortalt dere at jeg spilte i 10 år?
I gode gamle dager, slutt på den tiden nå ja..
Ellers har jeg ikke så mye interessant å skrive om ikveld, sliten etter dagen – så nå blir det full avslapping. Ønsker dere en perfekt kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg