Glade jul

Nå er jeg nesten i mål med alle julegavene for i år. Tenkte jeg skulle bruke en hel kveld på innpakkingen, kose meg med julemusikk – og få igang julestemningen (som har forsvunnet litt.) Men … Det har jeg rett og slett ikke tid til i år.. Det går i ett, jeg har virkelig ikke nok timer i døgnet, har nesten ikke tid til å legge meg, har så mye jeg må gjøre før jeg reiser hjem på torsdag. Så nå ble det hurtiginnpakkning på kjøkkenbenken, hehe. Jaja, det er det inni som teller. Veldig fornøyd med årets julehandel, det skal jeg innrømme.

Juletreet er allerede på plass.

Årets julegaver.. Har som sagt noen få igjen, skal få kjøpt de imorgen. Alle skal få, vet dere.. Hihi.
Mamma og lillebror har allerede fått sine, så nå gjenstår det å levere ut resten.. Julenisse Lene, hoho.

Natta dere, nå skal jeg finne loppekassa.

Suss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg