Glad i deg.

God kveld kjære lesere, og beklager for at jeg er så sen med å poste innlegg idag, hadde en litt tøff start på dagen idag – men HELDIGVIS er alt bra nå. Det er så viktig å fortelle sine nærmeste hvor glad man er i dem, hver eneste dag!! Ikke glem det! Jeg er i hvertfall utrolig glad for at ting gikk som det gikk idag, vet jeg skriver i koder, men det som skjedde blir litt for personlig til å skrive her på bloggen.

Uansett, kom nettopp inn døren etter jobb, hvor jeg har begynt på varetelling – og nå er det duket for en herlig middag, før jeg skal slappe totalt av. Så må jeg vel snart begynne å tenke ut hva i alle dager jeg skal pakke med meg til Oslo turen, wiii! Liker å planlegge i litt god tid da, vet dere.. Hehe.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg